2018-ban várható webáruházas trendek
A webáruházak, épp úgy, ahogy az internet többi területe, folyamatosan változik, fejlődik. Ezt a fejlődést minden webáruház-tulajdonosnak, valamint webáruház készítőnek követnie kell, ha nem akar lemaradni a versenyben. Cikkünkben azokat a trendeket fogjuk összeszedni, melyen valószínűleg jellemzőek lesznek a 2018-as évre.
Hangvezérléses vásárlás
Az egyik legújabb, legnagyobb fejlesztés a hangvezérléses vásárlás lesz. A nagy végek már fejlesztik a saját megoldásukat erre a feladatra (Amazon Echo és Google Home). A lényege, hogy nem kell minden egyes dolgot manuálisan megrendelnünk, hanem csak elmondjuk, mit szeretnénk, és egy program megrendeli nekünk a termékeket. Természetesen ez nem biztos, hogy a kisebb webshopok számára elérhető közelségbe kerül 2018-ban, azonban ennek ellenére ez lehet a következő évek legnagyobb fejlesztése, mely az internetes vásárláshoz kapcsolódik.
Személyre szabás (marketing)
A marketing szempontjából egyre kevésbé lesznek elegek az általános reklámok, helyüket elkezdik átvenni azok a lehetőségek, melyekkel az egyes emberek olyan reklámokat kapnak tőlünk, amely termékeket, szolgáltatásokat nagyobb valószínűséggel fognak megvásárolni, igénybe venni.
Személyre szabás (termékek)
Nem csak a marketing területén, hanem a termékeknél is előtérbe kerül a személyre szabhatóság. Ez azt jelenti, hogy a termékek fő részei mindenki számára megegyeznek, azonban az emberek saját maguknak tudják eldönteni, megtervezni a részleteket. Ez rengeteg témában jó megoldás lehet (ruhák, cipők, bútorok stb.).